Wyjątkowy post

Witajcie kochani moi! Dzisiejszy post zaczynam wesoło ponieważ na mym blogu, który działa niespełna rok wybiło 

3000 wyświetleń

(dokładniej to 3244 wyświetlenia) 

I to głównie wasza zasługa! Gdyby nie wasze komentarze najprawdopodobniej mnie by już tu nie było! A że to wyjątkowa sytuacja mam dla was lubiany przez wszystkich TAG, a mianowicie Tag Tylko Jedno Słowo.  
 1. Gdzie jest Twój telefon?
Dół
2. Twój partner? 
Nieistniejący
3. Twoje włosy? 
Brązowe
4. Twoja mama? 
Najukochańsza
5. Twój tato? 
Najlepszy
6. Twój ulubiony przedmiot materialny?
Książka
7. Twój sen z zeszłej nocy? 
Miłosny
8. Twój ulubiony napój? 
Nestea
9. Twój wymarzony samochód? 
Ferrari
10, Pokój, w którym teraz jesteś? 
Mój  
11. Twój strach? 
Najstraszniejszy
12. Kim chciałabyś być za 10 lat? 
YouTuberką
13. Z kim spędziłaś ostatnią noc?
Nieważne
14. Jaka nie jesteś? 
Cicha
15. Jaka jest ostatnia rzecz, którą robiłaś przed tą, którą robisz teraz?
Lekcje
16. Co masz na sobie?
Ubranie 
17. Ulubiona książka? 
Tajemnicza
18. Ostatnia rzecz, którą jadłaś?  
Naleśniki
19. Twoje życie? 
Wspaniałe
20. Twój nastrój?
Dobry
21. Twój przyjaciel? 
Trzech
22, O czym teraz myślisz?
Czytelnicy
23. Co teraz robisz? 
Piszę
24. Twoje lato?
Super
25. Co jest w Twoim telewizorze?
 Film
26. Kiedy ostatni raz się śmiałaś? 
Dziś
27. Kiedy ostatni raz płakałaś?  
Przedwczoraj
30. Szkoła? 
Nudna
31. Czego teraz słuchasz?
 Niczego
32. Twoje ulubione zajęcie weekendowe? 
Granie
33. Wymarzona praca? 
Designer
34. Twój komputer?
Lenovo
35. Za oknem? 
Ciemnica
36. Piwo?
Fuuuuuuu
37. Meksykańskie jedzenie? 
Niezjedzone
38. Zima? 
Spoko
39. Religia?
Jezus 
40. Wakacje?
Słoneczne
41. W Twoim łóżku? 
Nic
42. Miłość?
Lubiana


No i tak... nie wiem czy mi wyszło, ale mam pewne uwagi. Mam miłość, a dokładnie w kimś się podkochuje, ale ten ktoś mnie nie lubi. Nooo... taaa. (Krępująca cisza nastała). No co?! Taki problem z chłopakiem każdy może mieć!
Miłego dnia! Dzięki Susie za wejście na bloga i zaobserwowanie! 

 

Komentarze

  1. Gratuluję 3000 wyświetleń! Życzę dalszych sukcesów :D A o chłopaka się nie martw :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Wiesz chłopak jak chłopak! Niby mnie nie lubi, a jednak ciągle się za mną ogląda!

      Usuń
    2. Dalszych sukcesów!
      Chłopak jak chłopak, z nimi to nigdy nie wiadomo ;P

      Usuń
  2. Gratuluję wyświetleń! <3 Z pewnością będzie ich jeszcze więcej :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty