Urodzinki

 Hej witajcie wszyscy! Dziś jest wyjątkowy dzień, (Ile jeszcze tych wyjątkowych dni Maryśka?!!!!!!) a mianowicie mój blog ma urodzinki! Tak urodzinki! Bardzo się cieszę z tego powodu i muszę wam coś przekazać. Niestety, ale wszystkie serie zostają zamknięte dlatego, bo ja po prostu nie potrafię ich postawić do kupy! Próbuję i próbuję i nic. No cóż takie moje zakichane szczęście. Ale w ramach wyjątku proszę was o podesłanie mi do galerii stworzonych przez was simek lub simów. Proszę by byli bez modów oraz z takimi dodatkami jak Witaj w pracy, Miejskie życie, Upiorności, Ucieczka w Plener oraz Kuchnia na Wypasie, innych po prostu nie posiadam. Co tu jeszcze dodać... dziś Tłusty Czwartek!
Blog ma urodzinki, a także wybiliście na blogu 3442 wyświetlenia i 7 obserwatorów! Mam nadzieję, że przyślecie mi tych simów i zrobię wam niespodziankę!
Papatki!




Komentarze

  1. Gratuluję! Rok to kupa czasu!
    Już robię simkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udostępniłam moją simkę pod tagiem #OczySimomaniaczki. (Bez kropki :P). Jak go wpiszesz to między innymi będzie tam simeczka podpisana "Dla Marysi" :)

      Usuń
  2. Wiesz mam takie same dodatki itp. Tylko nie mam Miejskiego życia na dniach stróże simkę i cacy. POZDRAWIAM!!

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja Małgosia z twojej klasy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty